24.06.14

Перебувати поза законом!


Покровителі дня 24 червня 2014 року.

Боже слово
Послання апостола Павла до Римлян 7:14-8:2
14  Адже знаємо, що закон духовий, а я тілесний, запроданий під гріх. 15  Бо, що роблю, не розумію: я бо чиню не те, що хочу, але що ненавиджу, те роблю. 16  Коли ж роблю те, чого не хочу, то я згоджуюсь із законом, що він добрий. 17  Тепер же то не я те чиню, а гріх, що живе в мені. 18  Знаю бо, що не живе в мені, тобто в моїм тілі, добро: бажання бо добро творити є в мені, а добро виконати, то - ні; 19  бо не роблю добра, що його хочу, але чиню зло, якого не хочу. 20  Коли ж я роблю те, чого не хочу, то тоді вже не я його виконую, але гріх, що живе в мені. 21  Отож знаходжу (такий) закон, що, коли я хочу робити добро, зло мені накидається; 22  мені бо милий, за внутрішньою людиною, закон Божий, 23  але я бачу інший закон у моїх членах, який воює проти закону мого ума і підневолює мене законові гріха, що в моїх членах. 24  Нещаслива я людина! Хто мене визволить від тіла тієї смерти? 25  Дяка хай буде Богові через Ісуса Христа, Господа нашого! Отже, то я сам служу умом законові Божому, а тілом - законові гріха. 1  Нема, отже, тепер ніякого засуду для тих, що в Христі Ісусі. 2  Бо закон духа, (що дає) життя в Христі Ісусі, визволив тебе від закону гріха і смерти.
Євангелія від Матея 10:9-15
9  Не беріть ні золота, ні срібла, ні дрібних грошей у череси ваші. 10  Ні торби на дорогу, ні одежин двох, ні взуття, ні палиці, – бо робітник вартий утримання свого. 11  А як зайдете в якесь місто, чи село, то розпитайте, хто в ньому достойний, і там перебувайте, поки не вийдете. 12  Входячи ж у дім, вітайте його, кажучи: Мир дому цьому! 13  І як той дім достойний, нехай ваш мир зійде на нього; а як недостойний, нехай ваш мир до вас повернеться. 15  Істинно кажу вам: Легше буде судного дня землі Содомській і Гоморській, ніж місту тому!




Коментар до слова
Гріх поневолює людину до того ступеня, що її воля, навіть якщо визнає Божі закони, не є свобідною виконувати заповіді.
https://soundcloud.com/dymyd-mychajlo/240614a

Апостол Павло ставить запитання, як це можливо, щоб гріх послуговувався чимось добрим для знищення людини? Відповідь знаходиться в нутрі людини, де відбувається протистояння між бажанням розуму, моральним прагненням і практичною поведінкою. Цікаво Павло пише, що добро не живе в людині, а гріх, а також, що людина шукає і знаходить такий закон, що пропонує зло замість добра. Тим самим, апостол визнає, що людина, як дух, хоче добра, а людина, як плоть, може тягнутися до зла.
Щоб подолати цей конфлікт, потрібно освячувати тіло духом і тим самим об’єднувати тіло й дух в одну цілісність, в райську єдність, яка була притаманна людині до гріхопадіння. Людина, навіть перебуваючи в грісі, якось Бога прагне, а її розум визнає ідеал Божих заповідей. Однак гріх поневолює людину до того ступеня, що її воля, навіть якщо визнає Божі закони, не є свобідною виконувати заповіді. Перебуваючи в небезпеці все втратити в цій боротьбі між духом і плоттю, людина визнає себе нещасною. Вона тоді звертається до Бога, шукає і знаходить своє спасіння в Божому милосерді.
Христос який воскрес із мертвих, тим самим, дає можливість визволити себе від смерті своїм послідовникам-християнам. Якщо вони так чинять, то стають свобідними як від закону, так і від гріха, завдяки дарам Святого Духа. Вони живуть в ері спасіння, і забезпечені новою життєдайністю.

Молімося, щоб в кожному з нас, реалізувалася християнська свобода через Христа і в Христі, щоб ми були благословенні і благословляли всіх людей, яких нам Господь присилає, щоб вони нас не відкидали, а через нас поверталися обличчям до Творця Свободи!

Немає коментарів:

Дописати коментар