28.08.14

Спірні питання до священика № 4 – Чому ми маємо такі воєнні випробування?

Бог дозволяє, щоб ми переживали різні випробування. Збройна війна, яка зараз нам накинута Росією, є випробуванням для нашого народу і великим терпінням. І якщо ми зараз маємо тривогу, це треба розглядати як одну із сторінок життя. Час від часу то є добре мати тривогу, бо тривога нас заставляє бути уважнішими до зла, його побачити чи відчути, і справді переконатися, що зло існує. Тривога допомагає нам побачити форму в яку зло вбралося в даний момент і на означеному місці.
До цього часу, від проголошення Незалежності, ми в Україні не мали поважної тривоги. Ми жили серед зла, спілкувалися з ним, мирилися з ним, укладали якісь договори з ним. А зараз ситуація оголилася і ми це зло бачимо. Це нас провокує до того, що ми мусимо стати або з одного боку окопів, або з другого. Ми вже не можемо бути літеплими чи в нейтральній середині. Ще раз наголошую, такий стан, якого ми не вибирали стає дуже позитивним випробуванням для нас, як особистостей, і для нас, як для народу. Таким чином треба сприймати Майдан і російсько-українську війну і молитися, кажучи: «Боже, я Тобі дякую за все, а однак я чуюся слабким, допоможи мені й моєму народові!» Саме тому, що я чуюся незахищеним, я краще можу сприймати Божу допомогу, сповнювати Його волю і її реалізувати конкретними позитивними діями.


Натоміть, якщо, я починаю нарікати і судити, в мені повстає злоба до того, хто зло чинить і я стаю частиною того зла! Я тоді попадаюся в сіті Диявола! Це і є ціль того хто війну починає! Для того, щоб цього не ставалося, треба оперувати Божими методами, а Бог любить свого ворога. Бог любить нас, яких створив і які своїми гріхами Його зраджують. Він перемагає зло, яке ми творимо і приносимо в своєму серці, через любов. Якщо ми ненавидимо когось, то ми помножуємо зло, ми його не зупиняємо. Бо зло тут в Україні і там в Росії є одним злом. Так само добро тут, і добро там, є одним і тим самим добром.

Так, що ми можемо помножувати добро у світі або його зменшувати, залежно від нашого ставлення до людей у всіх обставинах. Випробування приходять для того, щоб ми могли синхронізувати свої серця із Сотворителем, бути добрими, творячи добро і відкидаючи зло. В цьому полягає порядок Божий, сокрушення серця, і Його благословення.

Немає коментарів:

Дописати коментар