12.08.14

Смерть, як зерно!

Бог надає кожній цілопальній жертві свою форму життя.

Покровителі дня 12 серпня 2014 року
Апп. Сила і Силуан, і ті що з ними

Боже слово
Перше послання апостола Павла до Коринтян 15:29-38
29  Коли ні, - то, що зроблять ті, що христяться за мертвих? 30  Коли мертві зовсім не воскресають, чого тоді за них христитись? Чого й нам наражатися повсякчасно на небезпеки? 31  Щодня я наражаюся на смерть; авжеж, брати - це хвали ради вашої, що її маю в Христі Ісусі, Господі нашім. 32  І коли б я боровся з звірями в Ефесі як людина, то що мені з того? Коли ж мертві не воскресають, - їжмо й пиймо, бо взавтра ми помремо. 33  Не дайте себе обманути: лихі розмови псують добрі звичаї. 34  Протверезіться належно та не грішіть, бо деякі з вас Бога не знають. На сором вам кажу це. 35  Але хтось скаже: «Як воскреснуть мертві? І в якім тілі прийдуть?» 36  Безумний! Те, що ти сієш, не оживе, як не умре. 37  І те, що сієш, не тіло, що має уродитись, а голе зерно, наприклад, пшениці або якесь інше.38  Бог же дав йому тіло, по своїй волі, і кожному насінню - власне тіло.
Євангелія від Матея 21:23-27
23  А коли він увійшов у храм і почав навчати, прийшли до нього первосвященики і старші народу і мовили: “Якою владою ти це чиниш? Хто тобі дав цю владу?” 24  Ісус у відповідь сказав їм: “Я теж спитаю вас про одну річ, і як ви мені на неї відповісте, то й я вам теж скажу, якою владою я творю це.25  Йоанове хрищення – звідки було? З неба чи від людей?” Вони почали розмірковувати між собою: “Якщо ми скажемо; З неба, – то він нам скаже: Чого ж тоді ви не увірували в нього? 26  А скажемо, що від людей, – страхаємося народу, всі бо Йоана вважають за пророка.” 27  Тож вони відповіли Ісусові: “Не знаємо.” Тоді й він мовив їм: “То й я вам не скажу, якою владою я творю це.


Коментар до слова
Святий Павло провадить бесіду про те, що смерть – це перехід до вічного життя, до воскресіння. Участь в цій реальності  християни завдячують своєму Учителеві. Його ім’я Ісус Христос і Він є Сином Божим, який сам помер і воскрес! Бог так установив природу, «що те, що ти сієш, не оживе, якщо не умре». Для цього, смерть зерна не є перепоною, а умовою для переходу до більш шляхетного і багатшого життя. Сіється «голе зерно», а з нього виростає деревце із гілками та листочками, які дають свої плоди!
Таке саме правило для кожної людини у всіх вимірах свого життя. Треба постійно вмирати, щоб краще жити, віддавати своє життя для дитини, для родини, для науки, для Церкви, для Батьківщини. Зокрема важливо це зрозуміти в теперішніх часах оборонної війни України. Без жертви свого життя, це неможливо зробити. Смерть наших синів є воскресінням не тільки для них, а для всіх тих, які їх підтримували і вірять в це, що Бог надає кожній цілопальній жертві свою форму життя.
Тому апостол Павло радить нам не боятися навіть «щодня наражатися на смерть», бо Бог спроможний надати жертовній людині тіло відповідно до її прославленого стану.


Зображення

Немає коментарів:

Дописати коментар