Кожна людина має
свій спосіб прославляння Бога, і це в дійсності творить спільну мозаїку
Христової Церкви.
Покровитель дня 9 серпня
2014 року
Влкмч. й цілитель Пантелеймон
Боже
слово
Послання апостола Павла до Римлян 14:6-9
6 Хто вважає на
дні, ради Господа на них вважає; і хто їсть, ради Господа їсть, бож дякує
Богові; і хто не їсть, ради Господа не їсть і дякує Богові. 7
Ніхто бо з нас не живе для себе самого і ніхто не вмирає для самого себе: 8
бо коли ми живемо, для Господа живемо; і коли ми вмираємо, для Господа
вмираємо. Отож, чи ми живемо, чи вмираємо, ми Господні. 9
На це бо Христос умер і воскрес, щоб і над мертвими, і над живими панувати.
Євангелія від Матея 15:32-39
32 Тим часом Ісус
покликав своїх учнів і сказав їм: “Жаль мені цих людей, бо ось три дні вже, як
вони перебувають зо мною, і не мають що їсти, а відпустити їх голодними не
хочу, щоб, бува, не охляли десь по дорозі.” 33 Кажуть до нього
його учні: “Де нам узяти стільки хліба в пустині, щоб нагодувати стільки люду?” 34
Ісус спитав їх: “А скільки в вас хлібів?” “Сім”, – кажуть, – “і кілька рибин.” 35
Тоді він звелів людям сісти на землю, 36 взяв сім хлібів
та рибу, воздав хвалу, поламав і заходився давати учням, а ті людям. 37
Усі їли до наситу й назбирали куснів, що зосталися, сім повних кошів. 38
Тих же, що їли, було яких чотири тисячі чоловік, окрім жінок та дітей. 39
І відпустивши народ, Ісус сів до човна і прибув у сторони Магадану.
В Церкві співіснують різні люди, а вони в свою чергу мають різні традиції,
як наприклад те, що одні постять в середу, а другі – ні, причащаються що неділі
або ні… Прикладів більше, але не в тому суть, а цьому, щоб зрозуміти, що
молитва одних і других є мила Богові. Кожний має мати свій спосіб прославляння
Бога, свою харизму, і це має творити мозаїку Христової Церкви. Всі мають мати
як основну мету своєї життєдіяльності – служити Господеві, незалежно від того,
хто які обряди чи пости дотримується.
Більш того, в християнина є
відповідальність вбачати у всіх християн, таких самих поклонників Ісуса Христа,
як вони, і прагнути до єдності з ними. Цей обов’язок походить від спеціального
обрання християнина, бо кожний із них став разом із Христом вище гріха і смерті,
поборов рабство формальності. Таким чином Хрещення надає можливість жити для
Бога, в усьому служити Богові, навіть у суспільних питаннях.
«Володіння над живими і мертвими»,
яке Ісус Христос здобув своїм хресним стражданням і воскресінням із мертвих,
принесло і нам, участь в Його вічному царстві. Це і є причина, що ми на кожній
Святій Літургії одночасно молимося за живих і мертвих, поіменно згадуючи всіх у
Бозі. Це і є стимул для того, щоб ми дивилися на всіх людей і на всі події
свого життя із вічної перспективи, де життя і смерть є на прославу Бога.
Ділення хлібом, вином, надією в якому
беруть участь християни на Літургії робить їх справжніми учасниками вічності,
неба на Землі. А це дає їм відвагу й пророче бачення, для того, щоб йти і
простягати серце, ум і руки до кожної людини доброї волі і одночасно разом із
«міцними» і «слабими» творити одну велику спільноту поклонників Бога, Отця,
Сина і Святого Духа. Амінь.
Зображення
Немає коментарів:
Дописати коментар