27.06.14

Христос, мир і меч!


Покровителі дня 27 червня 2014 року
Христа Чоловіколюбця.

Боже слово
Послання апостола Павла до Римлян 9:6-19
6  Воно не так, щоб слово Боже не здійснилося: бо не всі ті, що від Ізраїля - ізраїльтяни; 7  і не тому, що нащадки Авраама - всі діти, але: «Від Ісаака назоветься твоє потомство», 8  тобто, не тілесні діти - то діти Божі, але діти обітниці вважаються за нащадків. 9  Слово ж обітниці таке: «Цієї самої пори я прийду, і буде син у Сари.» 10  Ба більше: Ревека зачала від одного ложа батька нашого Ісаака; 11  коли ж вони ще й не народились і нічого доброго чи злого не зробили, - щоб постанова Божа була за вибором, 12  не від діл, але від того, який кличе, - їй було сказано: «Старший молодшому буде служити!» 13  Як написано: «Якова полюбив я, Ісава ж зненавидів.» 14  Що ж скажемо? Що Бог несправедливий? Зовсім ні! 15  Бо він каже Мойсеєві: «Помилую, кого хочу помилувати, і змилосерджусь, над ким хочу змилосердитися.» 16  Отже це - не справа того, хто хоче, ані того, хто біжить, але Бога, що милує. 17  Письмо бо каже фараонові: «Власне, на те я тебе поставив, щоб на тобі показати мою силу і щоб по всій землі славилося моє ім'я.» 18  Отож, кого він хоче, того милує, а кого хоче, того чинить затверділим. 19  Скажеш, отже, мені: «Чому ще хтось докоряє? Хто бо спротивиться його волі?»
Євангелія від Матея 10:32-36;11:1
32  Кожний, отже, хто визнає мене перед людьми, того і я визнаю перед моїм Отцем небесним. 33  Хто ж мене зречеться перед людьми, того й я зречусь перед Отцем моїм небесним. 34  Не думайте, що я прийшов принести мир на землю. Не мир прийшов я принести на землю, а меч. 35  Я прийшов порізнити чоловіка з його батьком, дочку з її матір'ю і невістку з її свекрухою. 36  І ворогами чоловіка будуть його домашні. 1  Коли Ісус скінчив настановляти дванадцятьох своїх учнів, пішов звідти навчати й проповідувати по містах їхніх.

http://dyvensvit.org/bible-quote/%D0%95%D1%84%206:10-17,%20%D0%9C%D1%82%2010:16-22,%20%D0%A0%D0%BC%209:6-19,%20%D0%9C%D1%82%2010:32-36;11:1

Христос, мир і меч! Львів, 27.06.14.

Коментар до слова

Для успіху, всі справи потрібно робити в Божому імені, Його методами і в прозорий спосіб, так щоб кожне наше діло визнавало і прославляло Бога. Така поведінка передбачає користування мечем.
https://soundcloud.com/dymyd-mychajlo/270614a

Кожній людині на світі потрібно зрозуміти, чиїм вона є нащадком. Тоді стає ясним розмір спадку, на який вона може надіятися і яким чином діяти для того, щоб стати власником цього майна. Бог, оскільки Він Сотворитель, кличе кожну людину до Свого спадкоємства. Він віддав себе людині через свого Сина Ісуса, щоб бути вільнішим кликати особисто кожну людину до спадщини.
Вимір заслуги людини для отримання того спадку прямо залежний від Божої справедливості. Ця милість полягає в тому, що всім надана спроможність «хотіти», і конкретна можливість «бігти». Більш того, Боже милосердя полягає в тому, що помилка в тому змаганні не звіщає кінець, але часто є початок дальшого шляху до успіху.
Весь секрет перемоги людини лежить в тому, щоб віддати Богові Боже, а це – розуміти своє становище спадкоємця, тобто залежного від Сотворителя. Хто в такому руслі старається, діє альтруїстично, і задля того Бог його помилує. Інші, які осягнуть навіть більше людської досконалості і успіху, стануть «заскорузлими», оскільки втратять оптимальний сенс і напрям свого буття.
Євангеліст Матей підтверджує слова апостола Павла, що для успіху, всі справи потрібно робити в Божому імені, Його методами і в прозорий спосіб, так щоб кожне наше діло визнавало і прославляло Бога.
Оскільки така поведінка і позиціонування на Бога вимагає щоденних зусиль і відважних рішень, то Христос нам каже: «Не думайте, що я прийшов принести мир на землю. Не мир прийшов я принести на землю, а меч».
Просімо мученика святителя Миколая (Чарнецького), допомогти нам користатися духовним мечем, щоб відповідно крокувати в житті, для відсічення зла і одночасного творення добра, бо ми є і хочемо залишатися спадкоємцями Царства Божого, як тут на землі, так і там на небесах. Амінь!

Немає коментарів:

Дописати коментар