02.07.14

Майданівська провокація

Покровитель дня 3 липня 2014 року

Свщмч. Методія, єп. Патарського

http://ecumenicalcalendar.org.ua/2014/7/03

Боже слово
Послання апостола Павла до Римлян 11:13-24
13  Я ж кажу вам, погани, - оскільки я апостол поган, то величатиму моє служіння, - 14  надіючись, що, може, мені якось пощастить розбудити заздрість своїх, споріднених тілом і декого з них спасти. 15  Бо коли їхнє відкинення - примирення для світу, то що буде їхнє прийняття, як не життя з мертвих? 16  І коли первісток святий, то й тіло; і коли святий корінь, то святе й галуззя. 17  Коли ж деякі з галузок відламалися, а ти, будучи дичкою оливною, защеплений був між них і став співучасником кореня та оливкового соку, 18  то не вихваляйся перед галуззям. А коли вихваляєшся, то знай, що не ти носиш корінь, а корінь тебе. 19  Ти скажеш: «Гілля відчахнуто, щоб мене нащепити.» 20  Добре. Вони відламалися за невіру, а ти стоїш завдяки вірі. Тож не несися високо, а бійся! 21  Бо коли Бог не пощадив природного галуззя, то може й тебе не пощадити. 22  Тож май на увазі доброту і суворість Божу: на відпалих суворість, а на тебе доброта Божа, коли перебудеш у доброті; а коли ні, то й ти будеш відтятий. 23  Та й вони, як не зостануться в невірі, будуть прищеплені, бо Бог має силу їх знову прищепити. 24  Бо коли ти, відтятий від дикої з природи оливки, проти природи був прищеплений до доброї оливки, то скільки більше ті, що за природою будуть защеплені на власній оливці?
Євангелія від Матея 11:27-30
27  Все передане Мені моїм Отцем, і ніхто не знає Сина, крім Отця, і Отця ніхто не знає, крім Сина, та кому Син схоче відкрити. 28  Прийдіть до мене всі втомлені й обтяжені, і я облегшу вас. 29  Візьміть ярмо моє на себе й навчіться від мене, бо я лагідний і сумирний серцем, тож знайдете полегшу душам вашим. 30  Ярмо бо моє любе й тягар мій легкий.”


Коментар до слова
Не важливо, що ти робиш, а як ти то робиш, і з якої причини!

Кожний подумай з якого коріня ти виріс, яким деревом є ти? Памятай, що не ти носиш коріння, а коріння тебе тримає в час спокійний та супроти вітру і серед бурі. Воно тобі доставляє воду із землі для принесення плодів.
Подумай, які ти приносиш плоди і чи взагалі їх приносиш? Плід може бути різний – це переважно овочі, але не тільки. Може ти просто твориш ліс, чи укріплюєш пагорб? Чи приносиш тінь в літню спеку, чи сухі гілки для ватри в зимовий холод?
Не важливо, що ти робиш, а як ти то робиш, і з якої причини! Якщо твоє життя ізольоване від суспільства високими мурами, ти не можеш бути слугою народу! Якщо ти добре не сповняєш своє покликання, значить немає в тебе доброї церкуляції соків із коріння, і в кінцевому результаті галузка, тобто ти, “відпаде за невіру”.
Якщо добре робиш “не вихваляйся перед галуззям”, перед народом, а памятай, що й тебе може чекати зневоднення, якщо не лишатимешся “співучасником кореня та соку”.
Ми, дорогі браття і сестри, “розбудили заздрість” тих, які не вірили, але які “споріднені тілом”. Маймо на увазі, що ця майданівська провокація добра. Вони “не зостануться у невірі, будуть прищеплені”, бо Бог має силу їх знову прищепити”. Але те, що нині важливе, співставмо нашу віру й ідеали з нашими щоденними ділами, щоб ми далі творили, а не залишилися на узбіччі дороги спасіння нашого українського народу. Так нам Боже допоможи!

Немає коментарів:

Дописати коментар