26.07.14

Тілесне богослужіння

Хто думає про відкати, а не про служіння, приречений; хто надто страхує себе матеріально, збанкрутує в любові.

Покровителі дня 26 липня 2014 року
Собор св. арх. Гавриїла
прп. Стефан, Савваїт

Боже слово
Послання апостола Павла до Римлян 12:1-3
1  Тож благаю вас, брати, на милість Божу, віддати тіла ваші як жертву живу, святу, приємну Богові: богослужбу від вас розумну. 2  І не вподібнюйтеся до цього світу, але перемінюйтесь обновленням вашого розуму, щоб ви переконувалися, що то є воля Божа, що добре, що вгодне, що досконале. 3  Ласкою, яка мені дана, я кажу кожному з вас: не думати понад те, що треба думати, а думати скромно, мірою віри, як Бог наділив кожному.
Євангелія від Матея 10:37-11:1
37  Хто любить батька або матір більше, ніж мене, той недостойний мене. І хто любить сина або дочку більше, ніж мене, той недостойний мене. 38  Хто не бере свого хреста й не йде слідом за мною, той недостойний мене. 39  Хто своє життя зберігає, той його погубить; а хто своє життя погубить задля мене, той його знайде. 40  Хто вас приймає, той мене приймає; а хто мене приймає, той приймає того, хто мене послав. 41  Хто приймає пророка, тому що він пророк, той одержить пророчу нагороду, і хто приймає праведного, тому що він праведний, той одержить праведничу нагороду. 42  Хто напоїть, як учня, одного з цих малих тільки кухликом холодної водиці, істинно кажу вам, той не втратить своєї нагороди.” 1  Коли Ісус скінчив настановляти дванадцятьох своїх учнів, пішов звідти навчати й проповідувати по містах їхніх.




Коментар до слова
Цікаво як можна «віддавати тілом розумну богослужбу»? Про це нас просить нині апостол Павло! Один із способів – це тримати тіло в кондиції. Для того треба постійно «перемінюватися обновленням розуму», значить у всьому знати, якою є воля Божа і її виконувати. Така думка проста і не пихата, бо передбачає, що центром тяжіння є не ми, а Бог! Ми тоді чинимо не, що ми хочемо, і не нашою силою, а просто виконуємо Божі завдання, як їх відчуваємо. Приклад таких чудотворців серед нас – це святі. Вони є справжніми героями, революціонерами всіх часів. Вони в нас були за часів комунізму, вони зараз серед нас ходять; вони є громовідводами для нашого народу, які не дозволяють страшної кари на всіх грішників, а сприяють Божому милосердю процвітати серед добрих і поганих.
Христос дає рецепт такого «розумного тілесного богослужіння» – завжди ставити на перше місце Бога, а потім родину. Ісус каже, що хто не терпить заради інших, марно старається; хто думає про відкати, а не про служіння, приречений; хто надто страхує себе матеріально, збанкрутує в любові. Христос любить активістів, які справді приносять тілесне богослужіння. Просімо й ми, щоб могли завжди приймати всіх, хто про це просить; слухати тих, які благословенні Церквою і живуть праведним життям; і таким чином не втратити, а помножити свою праведну нагороду. 


Зображення
http://vdogonky.com/wp-content/uploads/%D0%B1%D0%BE%D0%B4%D0%B8.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар